14 Ekim 2011 Cuma

Yıl Dönümü Kurabiyeleri

Birçok arkadaşım özel bir gün bekler oldu kurabiye yaptırmak için, ne güzel! :) Ezel de öyleymiş meğer... :) Benim ilkokuldan sıra arkadaşımdır kendisi. Ne çok şey paylaşmıştık birlikte... Gelin olacağını duyduğum zaman ne garip bir duyguydu hissettiğim, üstelik üzerinden 1 yıl geçmek üzere! :)

Geçenlerde yazıştık. Eşi için sürpriz yapmak istediğini söyledi kurabiyelerimle. O da heyecanlıydı, ben de. Neler yapabileceğimiz konusunda fikir alışverişi yaptık ve ortaya bu sevimli kurabiyeler çıktı. Ekim ayının 17'si yıl dönümleri... Eşi bilgisayarından asla vazgeçmezmiş, çikolatayı çok severmiş ve Amerika'dan sipariş ettiği ve hala gelmeyen bir fotoğraf makinesi varmış! :) Hemen kolları sıvadım ve HP marka bir bilgisayar, çikolata ve bir de fotoğraf makinesi yaptım. Fotoğraf makinesi konusunda yarasına tuz basmış olduk! :) İnşallah bu kurabiye uğurlu gelir ve beklenen fotoğraf makinesi kendisine kısa sürede ulaşır... Ek olarak aşk dolu kurabiyeler yaparak seriyi tamamladım.

Nice güzel ve aşk yıllar diliyorum her ikisine de...





6 yorum:

  1. Bayıldımmm bayıldımmm onlara kavuşmak ve sürprizimi yapmak için çok sabırsızlanıyorummm :)

    YanıtlaSil
  2. :) canımm çok sevindim beğenmene.. sabredemedim affet :)

    YanıtlaSil
  3. bende sabredemedimmm :) çok çok güzeller yeni özel günler bulmam lazım Deryacımmm :D

    YanıtlaSil
  4. Deryoşum, ben şuna inanırım ki.. kişi nasıl bir karaktere ve nasıl bir yüreğe sahipse yaptığı iş onun izini taşır. güzel ve temiz kalbin kurabiyelerine yansıyor, yaratıcılığın ve zekanda keza aynı şekilde. Senin yaptıklarını gördükçe ve beni her seferinde şaşırtmaya devam ettikçe göğsüm kabarıyor. Bu kdr kısa zamanda bu kdr büyük yol alman herkese örnek. Ellerine, gözlerine, o cin aklına sağlık benim güzelim. Artık bir "Derya" imzası var her kurabiyende, bakınca tanıyorum =)))

    YanıtlaSil
  5. canımın içi çiserenim :) başlangıçtan bu yana en büyük destekçilerimdensin ve bu güzel yorumların beni öyle motive ediyo ki :) sevdiği işi yapan çok nadir insan var çevremde.. en güzel örnek sensin buna.. sana ve işlerine bakarak hep daha çok heveslendim kendi işimi severek ve daha güzelleşrtirerek yapmak istedim.. bunu yansıtabilmiş olmam ve fark ediliyo olması çok güzel.. inşallah seni daha çok şaşırtırım :)

    YanıtlaSil