12 Ekim 2011 Çarşamba

Herşey Kurabiyeden :)

Bir tespitim var kendimle ilgili dostlar! :)

Son zamanlarda, yani yoğun bir şekilde kurabiye yaptığımdan bu yana hayata bakışım değişti. Nasıl mı? Görebildiğim birçok şeyi kurabiye olarak hayal etmeye başladım! :) Hayal kurmayı çok severim, hayalleriyle yaşar insan bence... ''Bu kadarı da fazla mı acaba Derya?'' dedim kendime ama o an kendimi bir fotoğrafı kurabiyeye dönüştümek için renk hazırlarken buldum! :)

Onun için neden hala kurabiye yapmadığımı sordu geçenlerde sevdiceğim. Terzi kendi söküğünü dikemezmiş malum. Ne kendime, ne de yakınlarıma özel kurabiye süslemişliğim yoktur pek. Hep ertelerim. Tam sevdiceğimin kurabiyesine başlamıştım ki böyle bir muhabbet geçti aramızda Çiseren'le. Yapılacaklar listesinde o da vardı, haberi yoktu tabi... :) Kuzeni Naz'ın bir fotoğrafını yapmamı söyledi ama eminim o bunu söylerken benim ciddiye aldığımı düşünmemiştir! :) Konuşma sonrasında ben çoktan zeminin yeşil rengini hazırlamış, elbisenin puantiyelerini yapmaya koyulmuştum bile. 

Aynısı olmadı ama benzeri oldu işte. Naz'ın fotoğrafını görenler ilk bakışta kurabiyedeki cici kızın Naz olduğunu anlayacaklardır en azından... :) Bakalım beğenecek misiniz?



4 yorum:

  1. Yaaaa Derya hanım ben de istiyorum özel bir çalışmaaa! İyi ki Çiseren sayesinde keşfettim sizi! Farklı tarzı olan insanlara bayılıyorum! Bu işi yapan çok kişi var ama hep alışılmış kalıplarla...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. İstiyorsanız yapalım tabi... :) Severek yapıldığında her iş farklılaşıyor, insan sıyrılabiliyor diğerlerinden... Ne mutlu böyle görüyorsanız.

    YanıtlaSil
  3. ya bu komik mi, tatlı mı, miniş midir nedir...deryanın yeme de yanında yat kurabiyeleri :D

    YanıtlaSil
  4. benim ciciliğim yansımış kurabiyeye ondan bu saydıklarının hepsi geçerli :p

    YanıtlaSil