31 Ekim 2011 Pazartesi

Sevimli Sürpriz :)

Yazacağım satırlar sonrasında kurabiye fotoğrafı paylaşmayacağım bu defa. Yine Masalsı Tatlar ve benimle alakalı fakat kurabiye değil! :) 

Ablamın bana yaptığı güzel bir sürprizden bahsetmek istiyorum size. Her iki ablam da çok beceriklidir. Hatta biz ailece çok yetenekliyizdir, göğsümü gererek söyleyebilirim! :) Benim kurabiye ile başlayan maceram gibi Yağmur da keçe ile atıldı kendince bir maceraya... Bundan nasibini ilk olarak ben aldım tabi ki! :) Kurabiyeci kardeşine önce Susam Sokağı'nın Kurabiye Canavarı broşunu yaptı keçeden. Dondurmayı çok seven Pınar ablam için de külahta dondurma yaptı. Hatta ben modelliğini bile yaptım, bakınız... :)


Kurabiye canavarı broşumla çok mutluyken ve zaten benim için yapılabilecek en anlamlı broşun bu olduğunu düşünürken yeni bir sürpizle karşılaştım. Masalsı Tatlar logosundaki ben broş olmuştum! :) Kurabiye canavarı da neymiş? Çok şaşırdım, nasıl olur da bu kadar aynısı yapılabilirdi ki? Bundan özel bir hediye mi olur hem de? Masalsı Tatlar'ı bilen, beni tanıyan birçok insan görür görmez farkına varıyor.



Çok sevimliler değil mi? El emeği ile yapılan herşey çok özel, çok daha kıymetli bence. Siz de kendinize ya da sevdiklerinize özel bir broşunuz olsun isterseniz bana yazabilirsiniz. Bu ve benzeri güzel sürprizleri paylaşmaya devam edeceğim. Sevgiler, saygılar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder