5 Ekim 2011 Çarşamba

Tinay Hanım'a Sürpriz Kurabiyem

Bir kurabiyeci sevdiklerini ziyarete gidince eli boş gitmemek için ne yapar? Tabi ki özel bir kurabiye tasarlar! :) Tinay Dinçkan'ı canımın içi Çiseren sayesinde tanışmıştım yaklaşık 1 yıl önce. Uzun ve özel bir hikaye bu kısım. Bende kalsın... :)

Tinay Hanım'ı görür görmez çok sevmiştim. İlk defa tanışıyor olmamıza rağmen sanki daha önceden birbirimizi tanıyormuş gibi sohbet etmiştik. Aradan geçen bu 1 yılda ise sürekli mail gönderiyor, hatrını sormayı ihmal etmiyordum! :) Aklımda uzunca süredir ziyaret etmek vardı ki beni yeni atölyesine davet etti.

Tinay Hanım birbirinden güzel albümler tasarlıyor. Ilgın'ın fotoğraf albümü de Tinay Hanım'a ait. Baktığınız anda el emeğinin güzelliğini farkedebilirsiniz... Ben çok severim el emeği işleri. Benim için her zaman çok daha kıymetlilerdir. Ilgın'ın albümünü görür görmez yeni atölyeye ziyaret zamanı gelmişti benim için. Hemen Tinay Hanım için cici bir kurabiye süsledim ve atölyenin yolunu tuttum. Beni görür görmez yine aynı sıcaklığıyla karşıladı. Kurabiye için yapacağı yorum benim için çok önemliydi. Çünkü tasarımcı bir göz her zaman daha farklı bakar olaya... Kurabiyeye baktığı an 'tamam' dedim içimden, 'beğendi'! :) İşte Tinay Hanım'a özel tasarladığım kurabiyem...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder