9 Ekim 2011 Pazar

Barmen Sevgiliye Kurabiyeler

Yine bambaşka bir hikaye... Aylin'in mailde yazdıklarını okuyunca öncelikle duraksadım, ilk defa yapacağım şeyler olunca düşünmek için zaman ayırmam gerekiyor kendime! :) Barmen sevgilisi (aynı zamanda kuzenim Erdem) için mesleğiyle ilgili şeyler yapmamı istediğini yazmıştı. Shaker, kokteyl bardağı, içki şişesi gibi... Kısa bir düşünme süresi sonrasında şahane bir bar ortamı oluşturdum kurabiyelerimle. Erdem'e özel E harfi baskılı bir shaker, rakı sofrası, vodka, bira... Ne ararsanız var. Çok sevimliler değil mi? ;)





2 yorum:

  1. minyatur oyuncaklar olur ya kız çocuklarının onu anımsatıyor bunlar bana, evcilik oynar gibi kurabiye yapıyorsun sanki =D

    YanıtlaSil
  2. öyle oluyo valla :) oyuna dalınca unutulur ya herşey ben de öyle oldum yaparken :)

    YanıtlaSil