12 Eylül 2011 Pazartesi

Sakine'den Selçuk'a Aşk Dolu Kurabiyeler

Her kurabiyenin hikayesi farklı... Bunlar da Sakine'nin uzaklardaki sevgilisine olan aşkını ve özlemini anlatan kurabiyeler. Bu işin bir diğer güzel yanı da çok iyi tanımıyor olsam da kişileri, bana samimiyetle hikayelerini anlatmaları! :) O heyecanı bazen bir mailde, bazen de bir telefon konuşmasında hissediyorum ve sevgiyle aktarıyorum tüm güzel hisleri bu cici kurabiyelere... Gerçekten hissederek...

Bir minik kurabiye ile ne çok şey anlatılabileceğinin en güzel örneği bu! :)




1 yorum:

  1. Sevgili Derya, hem seni tanıdığım hem de bu güzelliklerle bizi tanıştırdığın için çok memnun olduğumu söylemek istiyorum. Bizim için çok özel olan 1. ayımıza renk kattın.. Sanırım bilmen gereken bir şey daha var, Selçuk hala!! kıyamayıp saklamaya çalışıyor bazılarını :)) Tekrar çok teşekkür ediyorum. Diğer kurabiyelerini de tatlı bir kıskançlıkla takip ediyorum, "Ben de istiyorum" diye :)

    Not: Telefondan yazdığım yorumların ulaşmadığını şimdi farkediyorum :( Blog'unu gezerken biraz önce gördüm. Duygularım o günden bugüne değişmedi o yüzden aylar sonra yazmak istedim.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil