21 Eylül 2011 Çarşamba

Duygu'nun Kına Gecesi Kurabiyeleri

Nasıl anlatsam? Nerden başlasam? :)
Duygu, benim çalışma hayatımda tanıma fırsatı bulduğum ama aslında geçmişte sanki kardeşi olduğum güzeller güzeli arkadaşım... Bazen insan gerçekten kardeş olmasa da kardeş gibi yakınlara sahip olabiliyor. Bunun birçok örneği var hayatımda, ne mutlu...

Günler geçti, aylar geçti ve neredeyse 1 yıl olmak üzere benim güzel Diygum nişanlanalı... Duygu'nun nişanı benim kurabiye ile tanışmama vesile oldu aslında! :) Böyle güzel bir hikayemiz var... Nişan hazırlıkları süresinde beraber çalışıyorduk. Sürekli araştırıyorduk nişana özel ne yapabiliriz düşüncesiyle... Bu derin araştırmalar sonucunda böyle birşeyin varlığından haberdar olduk. Görür görmez bu işin eğitimini almaya karar verdim ve kısa bir süre sonra Funda ablamdan temel herşeyi öğrendim. Sonrası da işte buradayım! Duygu'nun kına gecesi için kurabiyelerini ben yaptım! :) O zamanlar hayalini kuruyorduk, şimdi ise gerçek oldu. Öyle güzel bir duygu ki bu... Her özel güne katkıda bulunmak çok güzel ama bir de bu yoldaki ilerleyişime bizzat şahit olan Diygum'a katkım olması çok daha güzel... Devamı benim güzel Diygum'um bebeğine inşallah! :)




6 yorum:

  1. daha kınalık bir kurabiye olamaz :)) ne tatlı suratlar. geline mutluluklar

    YanıtlaSil
  2. :) gelin hanım böyle istedi kıramadık.. teşekkür ederim çok..

    YanıtlaSil
  3. Derya'cım ellerine sağlık.Herzaman ki gibi o maharetli ellerinle harikalar yaratmışsın.Duygu'ya ömür boyu mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  4. canım ablacım teşekkür ederim :) nişanda sen kınada ben :) iletirim duyguya güzel dileğini..

    YanıtlaSil
  5. Eline,emeğine ve yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. çooook teşekkür ederim :) inşallah yiyebilmişsindir :)

    YanıtlaSil