23 Mayıs 2012 Çarşamba

Sevgiliye...

Heyecandan yazacaklarımı unuttum! =) Konu pasta olunca...

Hatırladım, evet! =) Öncelikle yaptığım ilk pasta sonrasında güzel yorumlarını esirgemeyen herkese teşekkür etmek istiyorum ve ediyorum. Beni nasıl mutlu ettiniz, nasıl şımarttınız bilseniz... =) Gerçekten tahmin ettiğimden daha çok kişi bekliyormuş Masalsı Tatlar'ın pastasını. Tanıdığım, tanımadığım ne çok kişi hem de... Bunu bilmek bile mutlu etmeye yetti beni, eksik olmayın.

Sevgili Hande ile de pasta paylaşımımdan hemen sonra planlara başladık. Hande ile Ayra Şehri sayesinde tanıştık. Pastayı teslim almaya gelene kadar birbirimizi hiç görmemiştik ama telefon görüşmelerimiz, yazışmalarımız sanki çok yakın arkadaşmışız gibiydi. Bunu son zamanlarda daha sık yaşamaya başladım, işimin güzelliği olsa gerek. =) Çok mutlu oluyorum böyle samimi, güzel kalpli insanlar karşıma çıktığı için...

Neyse, ben işimin başına döneyim artık. Bu kadar mola yeter. ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder