20 Ocak 2012 Cuma

Mutlu Yıllar Babişko! ;)

Bu bir ilk...
Terzi kendi söküğünü dikemiyordu işte ama nihayet minik bile olsa bir adım attı sonunda! :) Kendimden bahsediyorum. Sürekli hamur yoğurur vaziyetteyim, şikayet etmiyorum tabi ki. Aksine çok mutluyum ama ne yazık ki aile bireylerime özel ne kurabiye, ne cupcake, ne pasta yapmışlığım yoktu. Ilgın hariç tabi... :) 

Koca 1 yıl geçti. Bu demek oluyor ki, hepsinin doğum günü de geçti hazırlık yapamadan ama bu yıl öyle olsun istemedim. Açılışı babamla yaptım. Bugün babişkomun doğum günü. Aslında baba figürü yapmak istedim, kurabiyeler süslemek istedim falan... Gerçekten vakit kalmadı. Bahane üretmiyorum, inanın. Günler 24 saatten daha uzun olmalı! :)

İşte babam için hazırladığım havuçlu, tarçınlı ve hatta cevizli muffin! :) Çok sevindi ve tadını çok beğendi. İyi ki doğmuşsun yakışıklı babişkom.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder