22 Kasım 2011 Salı

Abladan Kardeşe (Sürpriz) ;)

Abladan kardeşe sürpriz olacaktı aslında, yaramaz kardeş ablanın mesajlarını karıştırmamış olsaydı! :) Yasemin'in ablası Saliha ile benim ablam çok yakın arkadaştır. Yasemin'in namını duymuştum yıllardır ama henüz yeni tanıştık. Bana benzediğini söylüyordu ablam Yasemin'in. O da evin küçük kızı ve ben nasıl ablalarımın nazlı kardeşiysem, Yasemin'de öyle...

Çok zaman sonra nihayet tanışmak nasip oldu. İkimiz de birbirimizi çok eskiden beri tanıyormuşuz da, uzun zamandır görüşmüyormuşuz gibi karşıladık. Tam bir küçük kız kardeş Yasemin! :) Ablasıyla doğum gününde sürpriz kurabiyeler ile ilgili yazıştığımız mesajları okumuş. Kurabiye hediye edileceğini biliyor küçük kardeş ama nasıl süslediğimden henüz haberdar değil. Ablacığı Yasemin'i çok iyi tanıdığımı bildiği için özellikle birşey istemedi, bana bıraktı kararı. Ben de benim gözümdeki Yasemin'i anlattım kurabiyelerimle.

Sırtını ablasına dayamış, sürekli alışveriş yapan, beyaz bisikletiyle sahilde dolaşan, kırmızı bereli güzel mi güzel kardeş Yasemin... Bir de çok beğendiğim siyah babetlerini yaptım. En sevdiğim ise ablasından almasını istediği Christian Louboutin marka ayakkabı oldu. Gerçekte henüz alınmamış olabilir ama kurabiyesiyle idare etsin şimdilik... ;)

Güzel kardeşimin yeni yaşı kutlu olsun. Bu güzel abla ve kardeş hiç ayrılmasın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder